loading...
تنهایی هایم
مدیریت بازدید : 5 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

زیر چتر بی وفاییت یه عمره دارم میسوزم

 


 

 

بدون از داغ جداییت میکنم ناله هنوزم

 

شده ام مثل یه ماهی توی چنگ خشک گیتار

 

 


 

 

 

آسمون می خواست بیاره واسه من یه قطره تکرار

 

 

 

روی رویا و خیالت میکشم یه خط قرمز

 

 

ولی اسمت رو لبهام میمونه پررنگ و قرمز

 

 

شده باز موعد یادت توی شب های سیاهم

 

روز و شب فرقی ونداره آخه من بی توتباهم

 

 

 

 

 

بی وفا نبود این رسمش بری من بمونم تنها

 

 

مث تو بدون نمیشه هرکی باشه توی دنیا

 

 


 


 

 

شعر از وهاب ریاحی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 645